На 18 октомври 2018 г. ВСУ "Любен Каравелов" навършва 80 години от своето създаване.

en
facebook my.vsu.bg webmail 

Висше строително училище "Любен Каравелов" - София

За ВСУ Мисия и визия Акредитация Визитна картичка История Структура и управление Основни звена - Факултети Обслужващи звена Годишни доклади Развитие на академичния състав Политики и документи Профил на купувача Местоположение на ВСУ
Обучение Бакалавърски програми Магистърски програми Докторски програми Център за професионално обучение Стипендии Такси за обучение
Студенти Академичен календар Разпис на учебните занятия Приемно време на преподавателите Графици за изпити Учебни материали Такси за обучение Полезна информация Стипендии и награди Студентска мобилност Студентски съвет Кампус на ВСУ Спорт и почивка Съобщения
Кандидатстване Специалности Прием 2018 Кандидатстудентски справочник Важна информация Подготовка за кандидатстване Бюра за кандидатстване и информация Магистърски програми Докторанти на самостоятелна подготовка Макети от изпити по рисуване Контакти
Международна дейност Партньорски организации Документация по ECTS Програма ЕРАЗЪМ+ Документи и формуляри
Научноизследователски сектор Международна научна конференция Научен план Обявени конкурси Текущи проекти Архив Регистър на научната дейност Научни конференции Научен семинар Книги на ВСУ Консултантска дейност Къде да публикуваме?
Обществени комуникации Събития Новини Медиите и ВСУ Социални медии и връзки Галерии със снимки Възпитаници Център за информация и кариера
Контакти Телефонен/имейл указател
Затваряне Компютърно-информационен комплекс Правилник (pdf) Вътрешни правила (pdf) Образци на електронни документи
Затваряне Отдел "Специализирана администрация" Научноизследователска дейност Компютърно-информационен комплекс Библиотека Лабораторно-изследователски комплекс Център за професионално обучение Кариерен център
Затваряне Обслужващи звена Отдел „Финансово-счетоводен” (ФС) Отдел "Обща администрация" (ОА) Отдел "Специализирана aдминистрация" (СА) Отдел “Експлоатация и поддържане” (ЕП) Отдел "Студентски общежития и стол"
Затваряне За ВСУ Мисия и визия Акредитация Визитна картичка История Структура и управление Основни звена - Факултети Обслужващи звена Годишни доклади Развитие на академичния състав Политики и документи Профил на купувача Местоположение на ВСУ
Затваряне За ВСУ Обучение Студенти Кандидатстване Международна дейност Научна дейност Обществени комуникации Контакти Карта на сайта

Образци за електронно попълване на заявки до ръководителя на КИК

ЗА ПРЕПОДАВАТЕЛИ ИЛИ АДМИНИСТРАТИВЕН ПЕРСОНАЛ
Формуляри на заявки с подател преподавател или административен персонал (изтеглете и попълнете)

  • Използване на преносима компютърна техника, оборудване и др. основни средства (Формуляр 1_А)
  • Достъп до опорна мрежа, достъп до WiFi (Формуляр 6-А)
  • Достъп до системата за електронно обучение Moodle и електронна поща (Формуляр 6-Б)
  • Ползване компютърна техника/комуникационни средства и ресурси (Формуляр 5)
  • Подмяна на изразходван консуматив за принтер/копирна машина/МФУ (Формуляр 8-А)

ЗА ХОНОРУВАНИ И ГОСТ-ПРЕПОДАВАТЕЛИ
Формуляри на заявки с подател - хоноруван или гост (изтеглете и попълнете)

  • Използване на преносима компютърна техника, оборудване и др. основни средства (Формуляр 1_А)
  • Достъп до опорна мрежа, достъп до WiFi (Формуляр 6-А)
  • Достъп до системата за електронно обучение Moodle и електронна поща (Формуляр 6-Б)
  • Ползване компютърна техника/комуникационни средства и ресурси (Формуляр 5_1)
  • Подмяна на изразходван консуматив за принтер/копирна машина/МФУ (Формуляр 8-А)

ЗА СТУДЕНТИ И ДОКТОРАНТИ
Формуляри на заявки с подател обучаван във ВСУ  (изтеглете и попълнете)

  • Използване на преносима компютърна техника, оборудване и др. основни средства (Формуляр 1_А)
  • Достъп до опорна мрежа, достъп до WiFi (Формуляр 4-А)
  • Достъп до системата за електронно обучение Moodle и електронна поща (Формуляр 4-Б)

ОБЩИ ДОКУМЕНТИ
Помощни формуляри на заявки за услуга или ресурс, неописани във Вътрешни правила на КИК (изтеглете и попълнете)

 

600 2.068