На 18 октомври 2018 г. ВСУ "Любен Каравелов" навършва 80 години от своето създаване.

en
facebook my.vsu.bg webmail 

Висше строително училище "Любен Каравелов" - София

За ВСУ Мисия и визия Акредитация Визитна картичка История Структура и управление Основни звена - Факултети Обслужващи звена Годишни доклади Развитие на академичния състав Политики и документи Профил на купувача Местоположение на ВСУ
Обучение Бакалавърски програми Магистърски програми Докторски програми Център за професионално обучение Стипендии и кредити Такси за обучение
Студенти Академичен календар Разпис на учебните занятия Приемно време на преподавателите Графици за изпити Учебни материали Такси за обучение Стипендии и кредити Студентска мобилност Студентски съвет Кампус на ВСУ Спорт и почивка
Кандидатстване Специалности Прием 2018 Кандидатстудентски справочник Важна информация Подготовка за кандидатстване Бюра за кандидатстване и информация Магистърски програми Докторанти на самостоятелна подготовка Макети от изпити по рисуване Контакти
Международна дейност Партньорски организации Документация по ECTS Програма ЕРАЗЪМ+ Документи и формуляри
Научноизследователски сектор Международна научна конференция Научен план Обявени конкурси Текущи проекти Архив Регистър на научната дейност Научни конференции Научен семинар Книги на ВСУ Консултантска дейност Къде да публикуваме?
Обществени комуникации Събития Новини Медиите и ВСУ Социални медии и връзки Галерии със снимки Възпитаници Център за информация и кариера
Контакти Телефонен/имейл указател
Затваряне Договаряне по чл.20, ал.4 от ЗОП Доставка на канцеларски материали
Затваряне Профил на купувача Обществени поръчки Публични покани Процедури по чл.14 ал. 5 от ЗОП Договаряне по чл.20, ал.4 от ЗОП Помещения под наем, търгове, обяви
Затваряне За ВСУ Мисия и визия Акредитация Визитна картичка История Структура и управление Основни звена - Факултети Обслужващи звена Годишни доклади Развитие на академичния състав Политики и документи Профил на купувача Местоположение на ВСУ
Затваряне За ВСУ Обучение Студенти Кандидатстване Международна дейност Научна дейност Обществени комуникации Контакти Карта на сайта

 

Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя за нуждите на ВСУ „Любен Каравелов“

Срок за представяне на оферти: 16:00 часа на 23.11.2017 г.

С Ъ О Б Щ Е Н И Е

Висше строително училище „Любен Каравелов“ провежда обществена поръчка при условията и реда на чл.20, ал.4, т.3 от ЗОП – директно възлагане чрез извършване на пазарни консултации за събиране на оферти от възможни изпълнители с предмет: “Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя за нуждите на ВСУ „Любен Каравелов“

1.Пълно описание на обекта на поръчката за доставка: “Периодична доставка на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя за нуждите на ВСУ „Любен Каравелов“.

2. Количество и обем на поръчката: Включва се доставка на:

Наименование

мярка

количество

І

ПАПКИ И КЛАСЬОРИ

 

 

1

Папка джоб, PVC,А4, с универсална перфорация, 100 броя в опаковка 40 микр.

оп

300

2

L-Образна прозрачна папка А4

брой

100

3

Папка PVC, А4, с прозрачна корица отпред и цветна долна корица - асорти, машинка за захващане на перфорирани листа, с перфорация

брой

1600

4

Класьор, 8 см, изработен от РР материал, метална лайсна, механизъм за захващане на листа с притискаща клема

брой

250

5

Класьор, 5 см, изработен от РР материал, метална лайсна, механизъм за захващане на листа с притискаща клема

брой

250

6

Папка с машинка, картонена 250 г, бяла, размери 235 х 320 мм, за съхранение на документи формат А4

брой

200

7

Папка дело, за архивиране на документи, размер 250 х 340 х 100 мм, за съхранение на документи А4, с гръб плат

брой

50

8

Папка за картотека, А4, бяла, бял картон 210 г, пластмасова шина, прозрачни табелки за етикети

брой

50

9

Папка с копче А4 PVC

брой

100

II

ХАРТИЕНИ ПРОДУКТИ

 

 

10

Белова хартия, офсет, А4, 250 л

пакет

50

11

Ксероксна хартия А3

пакет

15

12

Ксероксна хартия А4

пакет

800

13

Ксероксна хартия А4 - синя - 50 листа

пакет

2

14

Ксероксна хартия А4 - зелена - 50 листа

пакет

2

15

Ксероксна хартия А4 - червена - 50 листа

пакет

2

16

Ксероксна хартия А4 - жълта - 50 листа

пакет

2

17

Ксероксна хартия А4 - оранжева - 50 листа

пакет

2

18

Дизайн хартия / хартия за дипломи - spiral по 10 листа

пакет

20

19

Плик самозалепващ, С4 без прозорче, 229/324 мм, бял

брой

1000

20

Плик самозалепващ, С5,без прозорче 162/229 мм, бял

брой

500

21

Плик за писма самозалепващ, DL без прозорче110/220 мм, бял

брой

200

22

Плик за писма самозалепващ,С6 без прозорче 114/162 мм, бял

брой

400

23

Плик самозалепваш, 90/140 мм, за визитки бял

брой

2000

24

Плик за CD

брой

300

25

Плик самозалепващ без прозорец /джоб/ В4 25/35

брой

50

26

Плик самозалепващ без процорец Е4 30/40

брой

50

27

Касова книга - химизирана с твърди корици

брой

20

28

Касова книга за дневни финансови отчети

брой

5

29

Присъствена книга

брой

5

30

Касова ролка-.термолента -57 мм, ф 55 за апарат "Датекс"

брой

1500

31

Касова ролка 57 мм ф 40 - 15 метра

брой

360

32

Приходен касов ордер 100 листа химизиран

кочан

3

33

Разходен касов ордер -100 листа обикновен

кочан

3

34

Хартиено кубче, бяла хартия, 100 х 100 мм, 500 листа

брой

100

35

Лепящо кубче, жълто, 76 х 76 мм, 100 листа

брой

200

36

Протоколна тетерадка с твърди корици 80 л. голям формат редове

брой

100

37

Тетрадка приход - разход - обикновени

брой

2

38

Индекси 20 + 50 мм в четири цвята

брой

50

39

Дневник за входящ контрол за приетите храни и опаковъчни материали - обикновен

брой

1

40

Регистър за представени болнични за изплащане обезщетение при ДОО

брой

1

41

Фолио А4 100 листа

кутии

2

42

Сторни бележки химизирани

кочан

2

43

Касови бележки химизирани

кочан

5

44

Разделители хоризонтални 10Х24 по 100 бр. в опаковка

опаковка

6

45

Паус листа А4 Диамант по 100 листа в кутия

кутия

4

46

Паус листа А3    Диамант по 100 листа в кутия

кутия

4

47

Самозалепващи листа А4 различни цветове

пакет

10

48

Самозалепващи етикети различни зветове 17/30 мм

пакет

2

49

Самозалепващи етикети различни цветове 12/22 мм

пакет

2

50

Хартия за етикетен принтер - DK 22223 50 мм или 2" непрекъсната

ролка

2

51

Самозалепваща хартия А4 бяла - опаковка 20 листа

пакет

5

52

Самозалепващи етикети за универсална употреба 20 ×75мм по 10 броя в опаковка

пакет

3

III

Пишещи средства

 

 

53

Химикалка Bic Crystal, син цвят

брой

1000

54

Химикалка Bic Crystal, червен цвят

брой

40

55

Химикалка Bic Crystal, черен цвят

брой

20

56

Автоматичен молив с гума 0,5

брой

40

57

Автоматичен молив с гума 0,7

брой

40

58

Мини графити 0,5 НВ

брой

40

59

Мини графити 0,7 НВ

брой

40

60

Коректор с четка на водна основа, бързосъхнещ 20 мл

брой

30

61

Коректор лента 5 мм Х 8м

брой

30

62

Коректор химикалка

брой

5

63

Текстмаркер, жълти, скосен връх, 5 мм

брой

70

64

Текстмаркер, розов, скосен връх 5 мм

брой

30

65

Текстмаркер сини, скосен връх 5 мм

брой

30

66

Текстмаркер зелен, скосен връх 5 мм

брой

30

67

Текстмаркер оранжев, скосен връх 5 мм

брой

30

68

Маркери за бяла дъска, зелени 2-3 мм

брой

300

69

Маркери за бяла дъска, червени 2-3 мм

брой

400

70

Маркери за бяла дъска, сини 2-3 мм

брой

300

71

Маркери за бяла дъска, черни 2-3 мм

брой

2000

72

Перманентен маркер с водоустойчиво мастило за всички повърхности

брой

20

73

Тънкописец, син

брой

20

74

Тънкописец, зелен

брой

20

75

Тънкописец, черен

брой

20

76

Тънкописец , червен

брой

20

77

Маркер СД

брой

25

78

Мастило за тампон 25 мл, синьо

кутия

5

79

Бял тебешир квадратен 42 бр.в кутия

кутия

10

80

Тебешир цветен -12 броя в кутия

 

10

 

ПРИНАДЛЕЖНОСТИ

брой

 

81

Перфоратор, метален корпус, с ограничители маркировка за център, за 20 листа

брой

20

82

Телбод, метален корпус, за 25 листа, работи с телчета 24/6

кутия

20

83

Телчета за телбод, 24/6, RAPESCO по 100 броя в кутия

кутия

150

84

Кламери, метални, 28 мм, с триъгълен връх

кутия

150

85

Кламери, метални 5 см,

брой

5

86

Сухо лепило, 22 гр

брой

100

87

Прозрачно тиксо, 15 мм х 33 м за диспенсер

брой

150

88

Линия 30 см, прозрачна

брой

10

89

Корица ПВС

брой

200

90

Корици сини

брой

100

91

Спирала 19 мм.

брой

50

92

Спирала 16 мм

брой

50

93

Ножица от неръждаема стомана, пластмасова дръжка,

210 мм

брой

20

94

Дискети VERBATIМ; MF 2HD 10 бр. в кутия 1.44 МВ

брой

10

95

CD-шпиндел 6 шп. Х 50

брой

300

96

Гъба за бяла дъска с дунапрен

брой

10

97

Гъба за бяла дъска с плат магнитна

брой

150

98

Калкулатор Касио функции

брой

4

99

Спрей за бяла дъска 250мл.

брой

30

100

Хоризонтални пластмасови поставки за документи

брой

20

101

Поставка за самозалепваща лента до 33 мм

брой

5

102

Бадж с игла и щипка

брой

100

 

3. Прогнозна стойност на поръчката: Общата прогнозна стойност е до 14 000 лв. /четирнадесет хиляди лева/.

4.Място и срок за изпълнение на поръчката: ВСУ „Любен Каравелов“, гр.София, 1373, ул.“Суходолска“ № 175.

Срок на договора - 12 /дванадесет/ месеца от дата на сключване.

Срокът за изпълнение на всяка доставка е до 24 /двадесет и четири/ часа, считано от датата на съответната заявка от Възложителя.

Всички разходи по доставката са за сметка на изпълнителя.

5. Технически изисквания

Техническата спецификация за доставка на канцеларски материали и офис консумативи, предмет на поръчката и общото количество са приложени към настоящото съобщение.

Всички продукти трябва да са нови, неизползвани и с ненарушена цялост /опаковка/.

При установени липси и/или констатирани явни недостатъци или появили се скрити недостатъци на доставените канцеларски материали и офис консумативи, Изпълнителят се задължава да подмени артикула за своя сметка в срок до 5 работни дни от датата на доставката, чрез предоставяне на продукт, идентичен със заменения.

Участниците могат да подават само една оферта за изпълнение на поръчката като участват за всички артикули от нея.

В офертата да бъде посочен и срок на валидност на офертата, като същият не може да бъде по-малък от 60 /шейсет/ календарни дни, считано от датата на получаване на офертата

6. Критерии за оценка на офертите: най-ниска цена.

7.Начин на формиране на предлаганата цена, условия и начин на плащане.

7.1. Предложената цена е крайна с включени всички разходи до мястото за доставка: гр.София 1373, ул.“Суходолска“ № 175, ВСУ „Любен Каравелов“

Ценовото предложение, представено от всеки участник, не може да надвишава прогнозната стойност на поръчката. Посочените количества канцеларски материали да се считат за минимални и задължителни в офертата на участниците.

Възложителят си запазва правото, съобразно заложения финансов ресурс, да не прави заявка за цялото количество канцеларски материали. Възложителят си запазва правото да заяви канцеларски материали до сумата, която е определена от него за прогнозна и пределна стойност на поръчката.

В ценовото предложение да бъдат включени цените на всеки артикул без ДДС, както и общата стойност за цялата поръчка без включен ДДС.

7.2. Плащане – след извършване на доставката, по банков път в срок от 30 /тридесет/ календарни дни и представяне на надлежно оформена фактура.

Срокът за плащане започва да тече от датата на постъпване на фактурата при Възложителя.

 

Във връзка с гореизложеното и при желание от Ваша страна да участвате в обществената поръчка, моля в срок до 16.00 часа на 23.11.2017г. да представите офертата си за доставка на канцеларски материали и офис консумативи в запечатана опаковка в деловодството на ВСУ „Любен Каравелов“ на адрес: гр.София 1373, ул. „Суходолска“ № 175.

Върху опаковката участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес, наименование на предмета на поръчката.

Възложителят не приема за участие в поръчката и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или в незапечатана или в скъсана опаковка.

Съобщението е публикувано в профил на купувача на ВСУ „Любен Каравелов“.

Избраният възложител ще бъде уведомен на email адреса, който е даден за обратна връзка.

За контакти: Красимира Тончева 02 80 29 180

Файлове за изтегляне

Това съобщение

Приложения:

Сведения за участника – Приложение 1;

Ценово предложение – Приложение 2;

Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.54 от ЗОП – Приложение 3;

Техническа спецификация – Приложение 4.

 

517 0.294